מכרז פומבי 02/2024 שירותי יעוץ אסטרטגי לפיתוח כלכלי

מועצה מקומית עארה ערערה (להלן: "המועצה") מזמינה בזאת הצעות למתן שירותי יעוץ אסטרטגי לפיתוח כלכלי עבור מועצה מקומית ערערה, כמפורט במסמכי המכרז ונספחיו, אשר יקראו להלן - "השירותים".

השירותים יבוצעו לפי הוראות מסמכי המכרז והחוזה, על כל נספחיהם, המהווים חלק בלתי נפרד ממסמכים אלה.

 

רכישת המכרז:

את מסמכי המכרז ניתן לרכוש החל מיום 04/07/2024 בסכום של 1000 ₪ (שלא יוחזרו) במשרדי המועצה, בשעות 08:30 עד 14:00, טלפון: 077-3624301.

את התשלום עבור המכרז יש לבצע במחלקת הגבייה במועצה. מובהר בזאת, כי התשלום בגין מסמכי המכרז לא יושב למשתתף בשום מקרה, לרבות במקרה של ביטול המכרז מכל סיבה שהיא. מובהר, כי רכישת המכרז כאמור לעיל, הינה תנאי להגשת הצעה.

 

עיון במסמכי המכרז:

החל מיום 04/07/2024 ניתן לעיין בתנאי המכרז קודם לרכישתו, במשרדי המועצה ו/או באתר האינטרנט שכתובתו: www.arara-ara.muni.il. אין להגיש הצעות על מסמכים שיורדו מהאינטרנט.

ערבות המכרז:

על המציע לצרף להצעתו ערבות בנקאית אוטונומית, להבטחת קיום התחייבויותיו בהתאם להצעתו, בסך של 5,000 ₪ (במילים: חמשת אלפים שקל חדש), בנוסח המדויק המצורף למכרז, בתוקף עד ליום 22/10/2024. הערבות תוארך לפי דרישת המועצה, עד לסיום הליכי המכרז.

שאלות מציעים:

ניתן להעביר שאלות טכניות ו/או בקשות הבהרה על המכרז עד ליום 16/07/2024 שעה 15:00, למזכירות המועצה, באמצעות מייל:mazkirut@arara-ara.muni.il . באחריות המציעים לוודא כי שאלותיהם הגיעו ליעדן במועד. תשובות תשלחנה לכל המציעים אשר יירשמו למכרז, עד ליום 04/07/2024.

הגשת ההצעות:

את ההצעות, בהתאם לתנאי המכרז, יש למסור במעטפה סגורה עליה יירשם: "מכרז פומבי מס' 02/2024" בלבד, במסירה ידנית עד ליום 22/07/2024, בשעה 15:00 לתיבת המכרזים במשרדי המועצה (לא לשלוח בדואר). מסמכים שיימסרו לאחר המועד והשעה הנקובים לעיל ייפסלו ולא יכללו בדיוני ועדת המכרזים.

הבהרות:

אין המועצה מתחייבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא, והיא רשאית להוציא אל הפועל רק חלק מההצעה, וזאת לפי שיקול דעתה הבלעדי.

המועצה רשאית לפצל את הזכייה בין זוכים שונים, על פי שיקול דעתה.

הצעת המחיר של המציע תכלול ביצוע מלא ומושלם של כל הפעולות וההתחייבויות שיש לבצע עפ"י מסמכי המכרז.

המועצה רשאית לערוך שינויים והתאמות במועדים השונים שנקבעו במכרז או על פיו, ובכלל זה לדחות את המועד האחרון להגשת ההצעות, כל עוד לא חלף מועד זה. הודעה בדבר דחייה כאמור תפורסם כמקובל עפ"י הדין.

מובהר בזאת, כי השימוש בלשון "הצעה" בגוף הפרסום, אינו בא להכשיר את מסמכי המכרז שיוגשו ע"י המשתתף לכדי הצעה על פי דיני המכרזים.

מסמכי המכרז מנוסחים לצרכי נוחות בלשון זכר, אך מתייחסים ל-2 המינים כאחד.

 

ד"ר נזאר אבו עקל

ראש המועצה

מפרט  המכרז