מכרז פומבי מס׳ 16/2024 למתן שירותי הנהלת חשבונות, ניהול ובקרה תקציבית ושירותי ראיית חשבון עבור המועצה

מועצה מקומית עארה וערערה

מכרז פומבי מס׳__16/2024_____

למתן שירותי הנהלת חשבונות, ניהול ובקרה תקציבית ושירותי ראיית חשבון עבור המועצה

חלק א - הודעה בדבר פרסום מכרז

מועצה מקומית עארה וערערה (להלן: ״המועצה״) מזמינה בזאת הצעות למתן שירותי הנהלת חשבונות, ניהול ובקרה תקציבית וראיית חשבון עבור מועצה מקומית עארה וערערה, הכל על פי דרישות המכרז והחוזה, אשר יקראו להלן – ( "השירותים״).

רכישת המכרז

את מסמכי המכרז ניתן לרכוש בבניין המועצה, החל מיום 10/10/2024 . עלות ההשתתפות במכרז היא 2,000 ₪. ניתן לשלם במחלקת הגביה של המועצה ואת טפסי המכרז ניתן לקבל במשרדי מזכירות המועצה בקומת הכניסה בהצגת קבלה על התשלום, בין השעות 09:00 עד  15:00 בימי א עד ה' . מובהר בזאת כי התשלום בגין מסמכי המכרז לא יוחזרו לרוכש בכל מקרה, לרבות ביטול המכרז מכל סיבה שהיא .

ניתן לעיין בתנאי המכרז קודם לרכישתו, במשרדי גזבר המועצה ו/או באתר האינטרנט של המועצה. הנוסח המחייב של המכרז הינו הנוסח שיירכש ע"י המציע  ואין להגיש הצעות על מסמכים אחרים.

הגשת ההצעות

את ההצעות בהתאם לתנאי המכרז יש למסור בעותק אחד כרוך, במעטפה סגורה עליה יירשם: ״מכרז פומבי מס' 16/2024״ .  על המציע לחתום על כל עמוד ממסמכי המכרז, למלא את טופס ההצעה (נספח ג' ) בכתב יד קריא וברור, ולהגיש את הצעתו בצירוף כל המסמכים והאישורים המפורטים במסמכי המכרז, במסירה ידנית בלבד, עד ליום 29/10/2024 בשעה 12:00 בתיבת המכרזים אשר אצל גזבר המועצה (אין לשלוח בדואר) .

 מסמכים שימסרו לאחר המועד והשעה הנקובים לעיל יפסלו.

שאלות הבהרה

עד ליום 23/10/2024 בשעה 12:00, ניתן להעביר שאלות ו/או בקשות הבהרה בקשר למכרז לגב' סאמיה עזב באמצעות מייל mazkirut@arara-ara.muni.il  באחריות המציעים לוודא כי שאלותיהם הגיעו ליעדן במועד.

הוראות המכרז מנוסחות מטעמי נוחות בלשון זכר אך מתייחסות ל-2 המינים כאחד.

מכרז פומבי מס׳ 16/2024 למתן שירותי הנהלת חשבונות, ניהול ובקרה תקציבית ושירותי ראיית חשבון עבור המועצה